Post by hurkeroztinccom on Feb 12, 2022 11:08:09 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rise of Empires: Ice and Fire ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rise of Empires: Ice and Fire IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange penge ▞▞▞
▞▞▞ Rise of Empires: Ice and Fire 2022 version ▞▞▞
Årsager til lav score: Kan ikke ændre profilbillede, udvikling for nyere spillere tager MEGET lang tid, bliver konstant mobbet/angrebet af dine pay-to-play-spillere! Lad være med at spille dette, medmindre du kommer til at betale tusindvis af dollars, jeg laver ikke sjov - TUSENDER! Fordi når du går hundreder, vil en anden fyr med tusindvis altid tage dig ned, indtil du betaler mere. Det er udviklerens gamle strategi at tømme dine lommer.
Dette spil favoriserer stærkt folk, der ønsker at betale for det. De siger, at det er gratis at spille et spil, men medmindre du bruger mange penge på dette spil, kommer du ikke til at følge med dine jævnaldrende.
Virkelig et godt spil. Men man skal betale en del for at kunne følge med på højt plan.
Det er sjovt, at udviklerne investerer tid i at gøre spillet bedre. Ikke-betalte belønninger kunne være en smule bedre, synes jeg
Kunne ikke lide spillet, fordi du vil blive beklædt løbende af andre spillere, indtil du vil blive irriteret. Du bliver nødt til at bruge rigtige penge til at forsvare eller udvikle dig hurtigere, men der er altid nogen, der er stærkere eller brugte flere penge end dig. Disse spil burde være forbudt for børn. Det er ikke ok at ødelægge andres lykke.
Teksten der skal læses, ingame for at få indsigt i spillets start er utroligt lille. Jeg opgav simpelthen, at sætte mig mere ind i spillet end til lvl 3.
Til ære for gratis ting giver jeg dig 5/5
Superflot
Gav 5 stjerner for at få 1000 diamanter
Kan ikke samle eller angribe hovedkortet - det kommer med en systemfejl og vil have mig til at forlade feedbck - men ved ikke hvor jeg skal feedbck??
Virker ok, men det er temmelig glitchy og buggy til tider. Jeg tror, det var meningen, at jeg skulle få noget bytte i en årlig gaveæske, men jeg tror ikke, det virkede. Kan ikke finde ud af, hvordan man kontakter support.
Store
Ingen annoncer indtil videre, men det er bare det samme som 1000-vis af andre spil som det
Jeg foretog et køb i spillet.. Dette var for at åbne VIP-butikken... På det tidspunkt havde jeg omkring 60.000 ædelstene gemt.. Jeg har spillet i næsten et år og i en stor alliance med mange venner i mange grupper.. Jeg anmodede om en refusion, da mit køb aldrig åbnede butikken og aldrig gav mig de nødvendige VIP-poletter. Jeg gjorde dette to gange og troede, at det var min fejl. Udviklerne sendte mig en virkelig snottet mail i spillet og overtog 200.000 ædelstene fra mig..fordi jeg anmodede om en refusion for noget, der ikke var leveret.
Svarende til mange andre imperiumbygningsspil. Virker sjovt og ikke påtrængende at konstant købe ting. Der skal selvfølgelig lidt tålmodighed til for at blive ved med at udvikle sig.
Godt spil, men det tager meget tid at gennemføre opgraderinger
Godt indtil videre. Ligesom langt de fleste kan det bestemt betale sig at vinde. Sjovt spil dog.
VAR et fantastisk tidsdræberspil at spille, men kampe er brutale for dine ressourcer. Det ser ud til, at en invaderende hær muligvis kan tage 30 % af dine ressourcer, hvis de vinder! Det er bare sindssygt! Det fik mig til at afinstallere. Gudskelov fandt jeg ud af det, før jeg brugte mere end et par kroner på det.
Spillet i et par timer nu, det er ret godt, meget at lære, og jeg kan se i det lange løb, jo højere niveau, jo længere tid venter på at bygge... Værd at spille
Dette spil har den værste og mest dumme handel, hvor vi handler i henhold til de begrænsede typer af ressourcer, der vises. Handelshuset bør åbne alle typer ressourcer for handel og BØR være åbent 24/7 ikke begrænsede minitimer. 2 stjerner max indtil løst.
Så langt så godt, jeg er en stor AoE-fan, og det kommer ret tæt på. Jeg er kun lige begyndt (som en dag i), og jeg har ikke været tvunget til at købe noget. Jeg vil give det en uge og derefter opdatere min anmeldelse..
For nu er det godt, da det højeste slotniveau er 25, og det er muligt selv for en gratis spiller i en god alliance. De hentyder dog til behovet for et højere slotniveau, som vil være en game killer. Så jeg vil sige, vær med for nu, men når de først laver et højere slotkrav, hopper de skib. Det vil ikke være det værd. Det sker med alle disse typer spil. Samme skabere genbruger det samme spil for profit. De lærer aldrig, at ingen skal betale for noget højere end niveau 25.
Dette er et godt spil, og udviklerne ser ud til at bekymre sig om spillerne, konstant vedligeholde og gode belønninger. Hvorfor 1 stjerne? Fordi dette ikke er et "Age of Empire"-spil, som de siger i markedsføringen.
Sjovt og godt spil
Okay
Super sjovt lidt svært at finde ud af, er der en manual. Jeg forstår hellerikke hvorfor fjenderne er kæmpe store,. Det er svært at finde ud af hvordan man besetter Lane ellers et udemærket super billigt, spændende om man kan gennemføre uden at bruge penge
Δε τρέχει σε πλάγια προβολή οθόνης. Den kan ikke køre i liggende tilstand. Så ærgerligt... EDIT: Jeg kan kun køre det korrekt gennem Google Play-appen.
Dens gode spilapp. men ifølge grafikken skulle den gerne forbedres. Jeg giver en stjerne til grafik. Og jeg støtter også dit koncept og laver .behov for opdateringer snart.....
Spillet ser ikke dårligt ud, og historien fanger i det mindste og holder dig til at spille i de første 30 minutter, men derefter handler spillet om at betale for at vinde generisk opbygge dit imperium og bed om, at stærkere spillere ikke vil ødelægge dig fuldstændigt. Også "giv 5 stjerner, du får 1000 ædelstene", der er virkelig lyssky.
Ganske sjovt, ville være fem stjerner, hvis det er optimeret til tablet.
I lighed med andre byggestrategispil favoriserer folk, der betaler, men ikke så slemt som de fleste.
Ved ikke, om dette spil er godt eller ej, selvstudiet, eller hvad der nogensinde tager så lang tid, at du ikke kan spille spillet. Gav op . Afinstalleret
Har spillet i et år. Fantastisk spil og fællesskab. Jeg kunne dog undvære Eden.
Havde nydt spillet. Det er første gang, jeg spiller et spil i denne genre. Uden at bruge penge nåede jeg c19 og t7 tropper, mine helte er orange og har veludviklede færdigheder og niveau. Men så nåede jeg en betalingsmur, hvor min legion ikke kan blive stærkere uden at have en identisk helt til at få 6. færdighed, medmindre jeg betaler en masse penge på super rekrutteringsbilletter. Dem med penge har allerede alle helte vækket og blevet ret stærke, mens vi ikke-forbrugere sidder fast svage. 😴 Suk!
Frygteligt spil spild ikke din tid og penge på at prøve at indhente det... efter nogen tid har du virkelig brug for at babysitte dette dumme spil.
Lige begyndt..hvis du ikke passer på, vil dette spil sætte dig i det stakkels hus..men hvis din PATIENT vil det ikke koste dig så meget..godt spil indtil videre..genstartet på en ny enhed..jeg tror, jeg er afhængig ...lol..Jeg har lige slettet spillet..de synes ikke at kunne få det sammen i vedligeholdelse..chatserveren er konstant i forfald..de fikser det lige længe nok til at suge penge ud af din tegnebog..de burde gå Samurai Seiges vej..stop denne farce og stop med at røve folk....farvel for evigt Ripoff Empire....hahaha
AXES.io მძაფრსიუჟეტიანი jzn
Rise of Empires: Ice and Fire Stratégiai játékok sueh
Rise of Empires: Hielo y Fuego Estrategia fkfq
ライズオブエンパイアズ: 氷と炎 頭脳系 wbmi
Laver reklame for Age og Empires 2 men i virkeligheden er det bare et rip off... Dårlig stil!!
Jeg giver dette spil endnu en chance. Det var for tidskrævende første gang jeg spillede (indlæsningen tog så lang tid, min telefon ville låse), og denne gang ser det ikke meget bedre ud. Jeg giver det en uge og ser om tingene bliver bedre.
For at komme højt i spillet skal du bruge penge. Det er et rigtig godt spil.
Mekanikken i kontoudvikling er ikke gennemsigtig. Mange processer involverer "tilfældigheder", som dybest set er en pengedrænende maskine. Nogle spillere ser ud til at have enormt held, andre er slet ikke heldige, uanset om de betaler eller ej. Også spilmekanikken ændrer sig konstant, således at nyere stater vokser under værre forhold end ældre stater. Annonceret spilmekanik i RoC fungerer ikke som annonceret. Våbenhvile timer beskytter ikke, tværstatsspillere giver fri adgang til modstandere.
Det er okay
Godt, men hårdt arbejde, har brug for en pauseknap, så når du ikke kan spille det, mister du ikke nogen af dine veltjente varer.
Meget fint!
Spillede spillet okay, så flyttede kortet fra mig, og jeg kan gøre alt. Intet virker, når jeg klikker på det, nogen hjælp ville være nyttig