(Android/iOS) Ramboat - Offline Action Game huijaukset lisäävät kaikkea
Feb 12, 2022 10:58:53 GMT 5.5
Post by hurkeroztinccom on Feb 12, 2022 10:58:53 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ramboat - Offline Action Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ramboat - Offline Action Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaukset lisäävät kaikkea ▞▞▞
▞▞▞ Ramboat - Offline Action Game 2022 version ▞▞▞
Pidetty alastomuus silta
Ei paha. Mutta.............👎
Offline-peli on hyvä peligrafiikka kaunein
Tämä peli on erittäin hyvä
Ramboat - Offline Action Game Arcade nays
aina kun avaan tämän sovelluksen, se ei avaudu kunnolla. Rakastan tätä peliä pls. kiitos
Mahtavaa hauskaa! Pieni ongelma rahakkeista ja jalokivistä, joihin ei päästä käsiksi, koska ne uppoavat näytön oikeaan reunaan!
Rakastan sitä, mutta tehtävät ovat hieman vaikeita
On niin ilo pelata
Ramboat - Offline Action Game Arcade nays
Sfiywjdjd8feeog2wir samalla tavalla 4. rin, joka oli hyvä aika tehdä se, olen ollut yhteydessä enkä jatka, mutta ainoa oma 5. tai 8.
J ei tarvitse pelata tätä peliä... MUTTA haluan arvioida😅😅
Latasin pelin tänään ja se on loistava peli, jos minulta kysytään, en silti pysty lopettamaan Egyptin tasoa, luulen, että sieltä se on vaikeaa
Se on monella tapaa erilainen kuin metal Slugi, mutta idea ja jotkut soundit perustuvat metal slugiin. Vihaan tätä muotoa ja antaisin pelille vähintään 4 tähteä, mutta se ei ansaitse
Ei pahalla, että nautin pelistä vain vaikeuksia saada se loppuun
Se on paras koskaan tiennyt suvut voivat tuottaa offline-pelin näin mielenkiintoista, koska se keskittyy vain online-peleihin
se on hyvin hämmästyttävää
Se on hyvä, mutta elämä ei riitä.. ÄLÄ lataa ramboat2:ta ja kiitos myöhemmin 👍✌️
Se toimii taas, mutta menetin kaikki 25h peliaikaa ja käyttämäni rahat.
Pidän tästä pelistä, mutta ohjaimet ovat kauheita.Ei reagoi, hidas, epäluotettava. Kun se toimii, se on hauska peli, mutta se ei aina toimi. Ohjausongelmat ovat pelin katkaisu. Poistettu
Se on erittäin mukavaa....eikä tarvitse parannuksia......Minulla ei ole vaihtoehtoa tai valittamista tästä sovelluksesta....erittäin mukavaa jatka samaan malliin.
1 Taistelupuomi; 2 ChronoBlade; 3 Nyrkkeily; 4 Sotakoodi; 5 Ramboat 2; 6 Lisää ilmaisia pelejä Androidille ... Ramboat 2- Offline Action Game.
Ramboat - Offline Action Game Spillehall lym
Peli
Yritetään sopeutua Ei-näytön D-tyynyihin ja tai suuntapainikkeisiin on vähintäänkin hirveän vaikeaa. Ramboat 2 on hyvä esimerkki tarkistaa, että jatkoarviointi, joka lähetettiin ja lähetetään edelleen, kunnes poistan sen. Miksi en Laitatko yllä mainitut ohjauspainikkeet päälle? Tuntuu kuin täysi humalainen pelaa ilman näytön ohjauspainikkeita.
Aika siisti peli. qute hahmoja. ja siitä tulee haastavaa.
Hei, tämä on siisti peli, mutta en pidä siitä, että sinulla on 3 sydäntä, jos pelaat, ja voitko laittaa lavasteita, jotta voimme valita sen itse...Rakastan pelien grafiikkaa on niin siistiä...ja milloin se on seuraavan päivityksen aion myös tehdä omaa työtäni ja tehdä omat ge-ni
On hyvä, mutta elämä on liian pieni
Ihana peli erittäin mukavia pelejä enemmän tasoja, mutta aina alkaen 🥇 ensin
Huonoin hallinta, et voi tyhjentää tasoa 3, vaikka sinulla olisi kaikki aseet, säälittävä pelattavuus, vika ilmoitetaan aina, kun ohoneni löytää riskin, parempi poistaa se
Se kaatuu aina 5 minuutin pelin jälkeen
Mahtava peli . se on erittäin jännittävää. i
ihana peli...luv kaiken noin, vain että tarvitsen panssaria
Käytin paljon rahaa tähän peliin. Mutta nyt kaikki ostokseni ovat menneet, mutta pisteet ovat edelleen olemassa. Joten periaatteessa heitin vain rahat ulos ikkunasta
Ramboat - Offline Action Game – Google Play ‑sovellukset
Kyllä, olen pomo
Itse asiassa on hyvä peli, mutta on niin vaikea seuraavalla tasolla 😪😪
Lataa Ramboat - Offline Shooting Action Game - Viimeisin Versio 4.2.1 Androidille Kirjoittanut Viva Games Studios - Hyppää, juokse ja ammu!
Hei ohjelmoija, lopeta typerä Ramboat-pelisi. Miksi joka kerta meidän täytyy pelata 1. tasolta !!! Sinun ei pidä tehdä noin ruman huonoa peliä. Sinun täytyy mennä kirjastoon ja tutkia matkapuhelimen ajan ja etujen merkitystä. Erittäin hullu pelin tekeminen. Miksei ase sukellusveneen tuhoamiseen!!!! Jos haluat tehdä pientä asiaa yhteiskunnan hyväksi, yritä tehdä värikäs karttaohjelmisto/-ohjelma, jossa on tietoa maataloudesta, luonnosta, eläimistä jne. (josta voi olla apua lapsille ja nuorille)
Pelasin offline-tilassa ja nousi 99 999, ja siihen asti se oli loputon.. peli ei koskaan päättynyt.. Odotin vielä 5 minuuttia, eikä se vieläkään päättynyt, joten yritin napauttaa "takaisin"-painiketta ja se ohjasi minut uudelleen aloitusnäyttöön, mutta ennätyspisteeni ei muuttunut. Se oli edelleen 84k. Saanko kysyä mitä tapahtui?
Puhelimessani Sony Z3 on Ram 3 Gb, mutta kun peli tulee lv 3:n yläpuolelle ja nopeuteen, näyttää siltä, että se on myöhässä ja minun on vaikea hallita venettä täydellisesti. Korjaa tämä.
Dragons : L'Envol de Beurk Simulation yiif
"Se on todella hauskaa! Alkuperäinen hintani oli 5 tähteä", mutta vaihdoin puhelimia, enkä nyt voi palauttaa ostostani, menetin kaikki tietoni ja se on roskakoria! Palauta se, niin annan sinulle 5 tähteä takaisin!