Post by zaporgpeslije on Feb 9, 2022 9:44:46 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Auto Brawl Chess ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Auto Brawl Chess IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode ubegrænset udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Auto Brawl Chess 2022 version ▞▞▞
Det ville være et solidt spil, hvis det fungerede konsekvent. Jeg kan ikke fortælle dig, hvor mange gange den afbrydes runde over runde (jeg har ikke noget problem med noget andet spil, jeg spiller), og der har været masser af gange, hvor jeg brugte 15m+ i et spil i en kamp mellem 1. og 2. det går i stykker og får bogstaveligt talt ingenting for al den tid, jeg lige har lagt i det. Bortset fra det (hvilket er grunden til, at jeg sandsynligvis stopper med at spille), bør de give alle det samme for runde 2, uanset om du vinder eller taber, fordi du ofte sidder fast med forfærdelige valg i runde 1.
Meget underholdende koncept, jeg kan lide spillet, men det betaler sig meget for at vinde. Du kan spille frit, men forvent ikke at være konkurrencedygtig, stadig et meget underholdende spil. Den bedste måde at forklare, hvordan spillet er, det er som en krydsning mellem clash royale og inaktive helte.
Spil kan være sjovt, når det fungerer korrekt. Så mange spillere ender med det dobbelte af deres samlede effekt på spil. Fuld hold af 3 stjerner 4 runder i. Slå spillere med 80.000 mere power ombord uden synergier. Dette er dråben, indtil de løser dette
Det var sjovt, men nu en hel dag har den siddet fast på indlæsningsskærmen og mit profil-id nederst til højre på min indlæsningsskærm er blevet erstattet af et andet OG hvis det ikke er slemt nok, kan du ikke længere låse karakterer op under kampe? ?? tf foregår??
Jeg havde givet dette spil en 4*, men nu falder jeg til en 3* på grund af spillet jeg har spillet i 3 uger nu, og jeg spiller hver dag, men her er grunden til, at jeg droppede en anden stjerne, det ser ud til, at hver gang jeg tænder for karakterer synes ikke at gøre en forskel. Jeg havde en effekt på 15k og var bedst med en effektforskel på 8k. synes ikke at gøre en forskel. enten og iv set det på flere kampe i to dage iv faldt 3 rangeret på grund af det, jeg forstår ikke hvorfor, og jeg har høj lvl karakterer, der er udstyret godt HVORFOR???
Chill
Det er et interessant spil. Selvom jeg vil sige, at det er mere løn at vinde end The League of Legends TFT-spil. Hvilket dette dybest set er en kopi af. Alt i alt var det lidt, jeg spillede, ret anstændigt spilgrafik og indhold. Men jeg kan ikke spille to af samme spil. Undskyld
Falsk reklame annoncerne er fra et andet spil og så faktisk sjovt ud. spillet er ekstremt kedeligt og intet som skak. ikke rigtig værd at downloade. billederne, de bruger på spilsiden, er ikke falske, som de viser.
Hvorfor lave en annonce for et simpelt matematikpuslespil kun for at have en kongelig ting. Jeg forstår det ikke. Spillet har en ret fantastisk animeret starter. Det ville være fantastisk, hvis det bare viste det, men nej, det skal være et helt andet spil. Det er ligesom hvis Nintendo tog pusten fra det vilde spil og annoncerede det som flappy birds. Hvad pokker?
Dette spil er faktisk rigtig godt. 1 starter på grund af deres løgne. Billederne her har intet at gøre med det faktiske gameplay. Spillet giver dig daglige belønninger inklusive elitekrigere uden at skulle købe noget, men du vil stadig se annoncerne.
Jeg har ikke brugt en krone på spillet. Jeg har allerede de fleste af de legendariske krigere. Ulempen er omkring runde 14, at spillet begynder at halte, og det får min telefon til at overophedes, hvilket får forsinkelsen til at forværres, og så ved runde 18 går spillet ned og tvinger mig til at miste. Nogle gange styrter den ved runde 14, men normalt kan jeg gå tilbage og fortsætte, men 1 gang kan jeg høre sejrsmusikken, og den styrtede ned, og da jeg kom tilbage, tvang den mig til at miste tabet, selvom jeg hørte musikken, så jeg vandt .
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, og jeg har brugt penge, men det fryser og sparker mig ud under kampe. Jeg kommer med det samme tilbage i den samme kamp, når jeg genåbner spillet med det samme, men det sker hver kamp mindst én gang. Jeg vil bedømme 5 stjerner, hvis dette nogensinde bliver rettet. Hvis jeg spiller det så længe
Forulykkede på min første rangerede kamp. Virker som et spil, du kan spille uden at bruge penge, men som vil lide på grund af spildesignet som en løn for at vinde. Den overordnede saldo er slået fra på grund af dette, og min. køb er 4,99, hvilket gør det til et dyrt spil, fordi du ikke kun skal få kortene til at lvl helte, men også geare for at booste dem. Over alt har brug for en balanceopdatering og billigere i det mindste i spilbutikkens værdier for at gøre det bedre.
Jeg ville ønske, at jeg havde læst anmeldelser, før jeg spillede. Super sjovt spil, men nåede det til Knight 2 selv med at bruge en lille smule penge og allerede ramt en mur.. og svaret på dette indlæg vil være tak for feedbacken eller hvis det generiske svar er. Hvis du leder efter et par dages sjov, skal du helt sikkert downloade
Spillet har potentiale, men kampene vælger tilfældigt, hvilke kæmpere der dukker op. Det kan være fightere, du aldrig har nået i niveau eller nogensinde har brugt. Der er INGEN STRATEGI til dette spil. Det kan være en total fast kamp, fordi de kæmpere, du vælger, muligvis ikke dukker op, og du er ikke i stand til at opgradere. JEG VIL ALDRIG BETALE, FØR DET ÆNDRES. Spillet har et stort potentiale, hvis det gjorde det, så du vælger 10 til 15 kæmpere, der dukker op tilfældigt. Indtil da skal du ikke spilde dine penge!!!!
Sjovt spil 👍
Først fanger spillet dig, det har et interessant og noget innovativt gameplay, der holder dig engageret. Men efter et stykke tid opdager du, at manglen på skabninger efterlader spillet med problemer i progression. I stedet hæves "sværhedsgraden" af udviklere, der fikser trækningen af kort, så du aldrig får, hvad du har brug for, og din modstander får alt, hvad de har brug for. Der skal være mange flere væsner med komplimenterende færdigheder og en virkelig tilfældig mekanisme til lodtrækningen, så spilleren kan infl. resultat
pæn
Spillet er rent affald. Havde et ugentligt mission i gang og var virkelig tæt på at fuldføre gå for at tjekke, hvorfor ikke gjort efter at have opgraderet nogle helte og kom for at finde ud af, at hele missionen er nulstillet. Lige skrald, hvordan kan du bestride ting som dette? Du bør også kunne og modtage kompensation.
Jeg nyder spillet som helhed, men det ser ud til at gå ned meget for mig. Jeg købte den, og den styrtede ned, da jeg gennemførte købet. Jeg fik stadig, hvad jeg betalte for, heldigvis. Det går dog OGSÅ ned hver gang jeg får et vist antal runder ind i rangerede kampe, hver. Enkelt. Tid. Jeg kommer til at dominere kampen, og så styrter den, så jeg vinder en sidsteplads i stedet for den første, som jeg skulle få, eller endda den sidste af de resterende spillere.
Så jeg kan generelt godt lide spillet, det er ikke for lønsomt at vinde, men det har lidt af det. De bedre ledermestre kan ikke låses op uden at bruge en absurd mængde penge, men de giver meget stærke buffs, som i høj grad påvirker gameplayet. Også alle annoncerne viser ikke engang gameplayet eksternt, og det gør billederne i Google Play Store heller ikke, men gameplayet er faktisk anstændigt.
Auto Brawl Chess Strategie qbyw
Det er ikke det spil, som de viser på billederne og i deres reklamer
Jeg kan godt lide spillet, men de konstante annoncer for at bruge penge på spillet er så irriterende. Du kan ikke gøre noget uden at blive ramt af en "deal" for at bruge penge. Hvad med at reducere det viste beløb.
Hver gang i rangerede jeg kommer ned til de sidste 2 modstandere, vil spillet fryse og sparke mig, og når jeg vender tilbage, står der, at det at forlade en kamp er et tab, jeg var på en 11 sejrsrække, der er generende, fordi du ikke får nogen præmier eller noget, så det er spild af tid. Løs venligst dette problem. Bortset fra at spillet er sjovt, kan det have et stort potentiale, måske tilføje klan-klankrige og en chatfunktion. Hav en god dag.
Real Gangster Crime Aksiyon xwm
Det er et godt spil, men det fryser midt i en kamp. Når jeg logger ind igen får jeg en besked om, at jeg forlod kampen. Uh ja spillet frøs. Jeg har heller ikke været i stand til at logge ind i et par timer nu. Afinstalleret, geninstalleret. Ikke noget. Sidder bare der.
Det er et sjovt spil, men jeg ved ikke, om det kun er mig, men spillet bliver ved med at gå ned. Det sker hele tiden, jeg spiller en runde, det styrter, jeg spiller fem eller ti runder, det styrter. Dette er det eneste spil, der går ned, jeg forstår det ikke.
Bogstaveligt talt ødelagt. For det første vil selvstudiet ikke udvikle sig. For det andet, kun online er dumt. IDGAF, hvis du ville have det online pvp. Ingen pve offline dræbte det for mig. For det tredje er det ikke det samme spil, der annonceres for.
Fantastisk, hvis du kan lide, betal for at vinde spil. Du når hurtigt til et punkt, hvor du ikke kan komme videre, fordi dine helte ikke er på et tilstrækkeligt niveau til at konkurrere med dem, der betaler. Din anden mulighed er at slibe i flere måneder for at udjævne dine helte og udholde konstante arenatab undervejs. Afinstalleret, og hvis jeg kunne få refunderet de timer, jeg spildte på at lære dette, ville det være svulstigt.
Auto Brawl Chess Strategické fxn
God kamp! Meget generøs med ædelstene, let f2p. Nogle p2w-elementer, men overskygger ikke f2p-afspilleren.
Det var sjovt i begyndelsen, men jeg lagde mærke til, at jeg var nødt til at lægge penge i spillet for at få bedre karakterer eller knokle i flere måneder og ikke have det sjovt. Jeg er en stor fan af tft og troede, at dette spil ville ligne hinanden, men mekanikken er ret dårlig og umulig for folk til sidst at gøre comeback. Jeg håber at se mindre kosmetik og flere rettelser, vinduer med tilfældige tilbud er ikke interessante nok til at holde mig til at spille. At spille dette giver mig lyst til at spille, hvis det er lidt mere fair end dette spil. /:
Kan være et sjovt autoskakspil. De bliver ved med at spamme med "aftaler" og indtægtsgenerering, der hver især er over $5 og ingen måde at skjule dem. Hvis jeg ikke gør andet end pakken første gang du viser mig, vil jeg ikke se den efter hver kamp.... Viser at spillet er beregnet til at være p2w.
5-stjernet spil. Dette er en mægtig partisammensmeltningskamp. Mist en stjerne for falsk reklame. Mist en stjerne for irriterende pop-ups, der tigger om penge. Mist en stjerne for manipulation af anmeldelser.
Træt af det FRYSNING! Dette spil plejede at være fantastisk og kunne stadig være det, men jeg er så træt af endelig at vinde, og lige efter kampen fryser det og giver mig ikke mine præmier og point. Det er også begyndt at fryse midt i kampene. Det startede ikke før efter den sidste opdatering.
Fantastisk, men lidt for langsomt 😊